פינדרוס בראיון תקיף: "קורא ליועמ"שית להתפטר"

אבי יעקב No Comments on פינדרוס בראיון תקיף: "קורא ליועמ"שית להתפטר"

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "אם היועמ"שית גלי בהרב-מיארה מתנגדת, אני קורא לה להניח את המפתחות וללכת הביתה. אם המהלכים שלנו לא נראים לה, המינימום המתבקש – שתקום ותלך ויפה שעה אחת קודם. אנחנו מכינים תקציב מדינה שיוגש בחודשים הקרובים ואין לי ספק שיטפלו בנושא יוקר המחיה, הבטחנו ונצטרך לקיים"

13:15
30.04.24
יונת קפלן No Comments on מה התקופה דורשת מאיתנו, עם חגית דיקשטיין

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יצחק פינדרוס ל"מהדורת הבוקר בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם: אני חייב לומר שאנחנו מכינים תקציב שיוגש בחודשים הקרובים ואין לי ספק שיטפלו בנושא יוקר המחייה. אני אופטימי וחושב שהמחירים ירדו מהר ממה שחושבים. צודקים שרוטנים, הבטחנו ונקיים".  לגבי הפחדות הכלכליות של השמאל אמר פינדרוס: "יבואו משקיעים אחרים, יש המון אוהבי ישראל, מה שלא היה קודם לכן זה שיש מערכת שמתייחסת. אני מסכים שבמקום משקיעים כאלו ייכנסו אחרים"

עוד מפינדרוס: "בוועדה למינוי דיינים אפשר לשנות הרכב מיד ובוועדה למינוי שופטים לא? בעשור האחרון תיקנו חוקים במסגרת הסכמים קואליציוניים. בעוד שלושת רבעי שעה יועמ"שית הכנסת תענה לנו כמה חוקים כאלו נעשו". הממשלה הזאת תקיים את ההבטחות שלה, והבטיחו לשנות את מערכת המשפט. קורא ליועמ"שית גלי בערב מייארה להניח את המפתחות וללכת. אם לא נראה לך המהלכים שלנו, המינימום המתבקש שתקום ותלך".

לגבי נושאי הנשק אמר חבר הכנסת: "יש כרגע מאות אלפי בקשות שמשרד לביטחון פנים צריך לאשר. מזכיר שבפיגוע בתל אביב, היו אנשים חמושים ולקח שעות להגיע למחבל. יש אלפי בקשות שצריך לאשר, לא צריך לקרוא לאנשים. עם טרור צריך לנהוג ביד קשה. צריך לשלול למשפחות את האזרחות זה נמצא בהליכי חקיקה. גירוש משפחות מועיל, הוא מוריד את הלגיטימציה, את ההסתה ואת האבא של המחבל שיעז לגבות את הבן שלו".

האזינו לראיון המלא:



0 תגובות